اگر کسب‌وکاری هستید که حداقل یک فروشگاه فیزیکی دارید، احتمالاً اصطلاح سئوی محلی را شنیده‌اید.

اما، دقیقاً به چه معناست، و آیا حتی باید به آن اهمیت دهید؟

این مقاله به شما می آموزد که سئوی محلی چیست و چرا برای کسب و کار شما اهمیت دارد.

سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی مجموعه ای از تکنیک هایی است که می تواند به کسب و کار شما در رتبه بندی در جستجوهای محلی (نقشه) کمک کند و به بازار هدف شما برسد.

راه‌های زیادی برای اطمینان از اینکه کسب‌وکار شما در جستجوهای متمرکز محلی نشان داده می‌شود، وجود دارد، و سئوی محلی تکنیک‌های بسیاری مانند ایجاد استناد، لینک‌سازی محلی، گذاشتن نظر و بسیاری موارد دیگر را در بر می‌گیرد.

قلب سئوی محلی اطلاعات کسب و کار شما است و هدف اصلی اطمینان از صحت اطلاعات کسب و کار شما (مانند نام، شماره تلفن، وب سایت، آدرس ایمیل و غیره) در سراسر وب است.

وقتی اطلاعات کسب و کار شما در همه جای آنلاین صحیح و ثابت باشد، موتورهای جستجو مانند گوگل این را نشانه ای از قابل اعتماد بودن و مرتبط بودن کسب و کار شما با جستجو می دانند.

چه کسی به سئوی محلی نیاز دارد؟

به طور خلاصه، هر کسب و کاری که دارای یک فروشگاه فیزیکی است، به سئوی محلی نیاز دارد تا مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند و از شما خرید کنند. یا اگر دفتری دارید و مشتریان باید از شما بازدید کنند، سئوی محلی به آنها کمک می کند تا به سمت کسب و کار شما حرکت کنند.

کسب‌وکارهای چندمکانی نیز می‌توانند از سئوی محلی بهره ببرند، حتی اگر یک برند برجسته و معتبر داشته باشند. مهم نیست که برند شما چقدر محبوب است، اگر مردم نتوانند مکان شما را پیدا کنند، به جای کسب و کار شما، رقبای شما را انتخاب خواهند کرد.

چگونه با سئوی محلی شروع کنیم؟

بنابراین، از آنجایی که گفتیم اولویت اصلی استراتژی سئوی محلی شما این است که مطمئن شوید اطلاعات کسب و کار شما در سراسر وب صحیح و سازگار است، باید با این اطلاعات شروع کنید

نام دقیق، آدرس، شماره تلفن، آدرس وب سایت، آدرس ایمیل، ساعات کاری و غیره را دقیقاً یادداشت کنید.

اکنون، باید جستجو کنید. کسب و کار خود را در گوگل جستجو کنید تا ببینید چه نوع اطلاعاتی در مورد شما وجود دارد.

هنگامی که نتایج خود را دریافت کردید، احتمالاً نیاز به چک کردن لیست ها و اطمینان از صحیح و کامل بودن اطلاعات موجود در آنها خواهید داشت.

به یاد داشته باشید، این باید یک استراتژی مداوم باشد. این اطلاعات در طول زمان تغییر خواهند کرد زیرا حتی چیزهای کوچک می توانند باعث شوند اطلاعات کسب و کار شما به صورت آنلاین نادرست شود. شما باید مراقب آن باشید و مطمئن شوید که به اصلاح آن تغییرات ادامه می دهید.

چرا سئوی محلی مهم است؟

چرا سئوی محلی مهم است؟

اگر مردم شما را به صورت آنلاین با استفاده از جستجوی محلی در تلفن همراه خود پیدا کنند، احتمال 50٪ وجود دارد که از فروشگاه فیزیکی شما بازدید کنند. اگر از رایانه یا تبلت استفاده می کنند، از هر سه نفر حداقل یک نفر بازدید می کنند.
تقریباً هشت مورد از هر ده جستجوی محلی در تلفن های همراه به فروش آفلاین ختم می شود.
مشتریانی که برای اولین بار بار می‌آیند، اغلب جستجوی محلی را برای تأیید وجود یا مکان مغازه انجام می‌دهند.
تقریباً همه مصرف کنندگان برای جستجوی مشاغل محلی به جستجوی آنلاین می پردازند و بیش از 10٪ از مردم هر روز جستجوهای محلی را انجام می دهند.

چه کسی از سئوی محلی سود می برد؟

مشاغل سنتی مانند رستوران ها
حرفه ای ها (به عنوان مثال، وکلا) یا کسانی که خدمات ارائه می دهند (به عنوان مثال، لوله کش)
با این حال، همه شرکت ها برای سئوی محلی مناسب نیستند، مانند:

فروشگاه های تجارت الکترونیک
مشاغلی که جزئیات تماس خود را به اشتراک نمی گذارند
فروشندگان آنلاین خصوصی

به طور کلی چه تفاوتی با سئو دارد؟

شما می توانید سئوی محلی را به عنوان زیرشاخه سئو ببینید. در حالی که سئو بر کسب رتبه های بالاتر برای صفحات وب سایت شما برای جستجوهای بدون مولفه محلی تمرکز دارد، هدف سئو محلی برای رتبه های بالاتر در مناطق خاص، مانند شهرها یا مناطق است. یک مخاطب محلی اغلب این جستجوها را انجام می دهد.

فقط با پرس و جو، گوگل می تواند تا حدودی بفهمد که آیا جستجوگر به دنبال یک “راه حل” محلی برای مشکل خود است یا خیر. این عبارات جستجو مخصوصاً برای مشاغل کوچک جالب هستند، زیرا بیشتر خدمات یا محصولاتی را برای مخاطبان محلی ارائه می دهند. اگر می خواهید برای این جستجوهای محلی رتبه بندی کنید، یک استراتژی سئوی محلی که بیشتر بر عوامل رتبه بندی محلی متمرکز است ، ارزش سرمایه گذاری را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید